Det där första inlägget

 
 
Ja nu när man startar en ny blogg så ska man ju göra det där lilla presentations inlägget om sig själv kanske.
 
Ja Sofie är iallafall mitt namn för alla er som inte fattat det än eftersom att bloggen heter sofiebylove.. haha..
Mitt största intresse i livet är väl ganska solklart hockeyn, spelar ishockey i AIKs riksserielag och tränar ca 6 dagar i veckan så det tar upp istortsätt all min tid kan man säga. 
I november börjar jag plugga JÖKEN på Stockholms Universitet eftersom drömmen just nu är att bli fastighetsmäklare. Försöker tenta av matte c själv och helt ärligt går det väl sådär eftersom när det gäller plugg (speciellt matte som verkligen inte är min starka sida). 
Jag älskar färgen marinblå, har en töntig förkärlek till märket GANT och tycker att Lexington har grymt fina inredningsdetaljer. Tycker även att uttrycket "få enkelt att bli exklusivt" är ganska fyndigt.
 
Men nu kör vi, På nytt född- och med en hockeyklubba i handen, All in! 
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0